fredag 7 februari 2014

Amazing interview between Mike Adams and John B Wells - Coast to Coast A...

Jag rekomenderar alla att lyssna på denna 2 timmar långa intervjun med Mike Adams.
Jag rekomenderar även att man går in på hans sida och läser på om olika saker.
I den värld vi befinner oss i så behövs kunskap för att hålla sig frisk.
Maten saknar livsnödvändiga mineraler, endel innehåller höga halter av skadliga metaller eller andra grundämnen.
Men kunskap kan man äta rätt så att kroppen klarar att städa sig själv från många av dessa.

Jag har varit i ganska dålgt skick själv en längre tid och har haft problem med hormoner depprission och värk.

Det ser ut som om jag kommer till rätta med detta till slut och kanske allt var mineralbrist som sen blev värre under min sorge tid.
Förra året blev jag rent sjuklig problem med lungor och värk som aldrig slutade ständigt trött och orkeslös.

Allt hänger ihop och det ena ger det andra. Nu mår jag betydligt bättre och börjar se fram emot en ny sommar och förhoppnings vis sprudlande av energi så som det borde vara.



 




Idag har jag haft en helt värkfri dag och det är helt fantastiskt.

Vi börjar närma oss 15 februari och då brukar jag börja sådden av tomater paprika och aubergin.

I år blir det bara tomat och paprika å chilli.
Jag ska dra upp rädisor inne och mizuna kål så det blir lite tjuvstart på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar